Harmonogram pracy pedagogów szkolnych | |||||
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek | |
Monika Hinderer Pedagog szkolny Sala D8, Klasy 0-2 | 8:00 – 10:45 13:35 – 15:00 Szkoła ul. Łączności 12:35 – 13:35 Szkoła ul. Słojewskiego | 8:00 – 10:45 Szkoła ul. Łączności 11:30 – 14:00 Szkoła ul. Słojewskiego | 8:00 – 9:50 13:30 – 15:00 Szkoła ul. Łączności 11:30 – 13:30 Szkoła ul. Słojewskiego | 8:00 – 8:55 Szkoła ul. Łączności 11:30 – 13:30 Szkoła ul. Słojewskiego | 9:30– 15:00 Szkoła ul. Łączności |
Anna Kowacka Pedagog szkolny Sala D8, Klasy 3-5 | 8.45 – 16.00 | 8.00– 15.30 | 8.00 – 15.00 | 8.00 – 14.00 | 8.45– 14.00 |
Małgorzata Dymek Pedagog szkolny Sala D0, Klasy 8 | 8.00 – 10.00 | 10.45 – 12.45 | 9.40 -13.40 | 10.45 – 12.45 | 11.50-12.50 |
Agnieszka Panek Pedagog szkolny Sala E22, Klasy 6-7 | 8.00 – 12.30 | 8.00 – 12.30 | 11.00 – 15.00 | 8.00 – 12.30 | 8.00 – 12.30 |
Barbara Pałdyna Pedagog specjalny Sala E22 | 8.45 – 13.00 | 10.45 – 15.40 | 10.45 – 15.40 | 8.45 – 13.00 | 8.00 – 12.00 |
Pedagodzy szkolni prowadzą warsztaty z klasami, zajęcia indywidualne z uczniami stałe i doraźne, interwencje wychowawcze, konsultacje dla rodziców i nauczycieli, koordynują działania w ramach programu profilaktyczno-wychowawczego szkoły.
Pedagog specjalny współpracuje z zespołem opracowującym dokumentację dla uczniów posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, w tym IPET i WOPFU, z nauczycielami, wychowawcami, innymi specjalistami zatrudnionymi w szkole, rodzicami oraz uczniami. Diagnozuje indywidualne potrzeby rozwojowe i edukacyjne oraz możliwości psychofizyczne uczniów w celu określenia mocnych stron, predyspozycji, zainteresowań i uzdolnień, przyczyn niepowodzeń edukacyjnych lub trudności w funkcjonowaniu uczniów, w tym barier i ograniczeń utrudniających funkcjonowanie ucznia i jego uczestnictwo w życiu szkoły. Współpracuje z podmiotami i instytucjami działającymi na rzecz dziecka i rodziny.